Etsimme hallituslaisia MLL Leppävaaraan yhdistykseen!

8.11.2021

MLL:n Leppävaaran yhdistyksen hallitus koostuu pääsääntöisesti alueellamme asuvista, ja toimimme täysin vapaaehtoisvoimin Suur-Leppävaaran lapsiperheiden hyväksi. Toimintamme ideana on toteuttaa tapahtumia ja toimintaa, joka tukee lapsiperheiden hyvinvointia ja jaksamista omalla alueellamme.

Mitä tehtävä sisältää ja kuinka paljon aikaa se vie?

Hallituksen perustoimintaan kuuluu kokous noin kerran kuukaudessa (n.1-1,5h/kk). Kokoukset pidetään ”hybridimallin” mukaisesti, välillä lähikokouksina ja välillä etänä. Tämän lisäksi järjestämme erilaista toimintaa, johon osallistuminen tapahtuu aina sinun oman elämäntilanteen mukaan. Hallituslaiselle tekemistä kyllä löytyy niin paljon kuin innostusta riittää, mutta kaikessa ei tarvitse olla aina mukana. Suurin osa hallituslaisista on työssäkäyviä perheellisiä, joten me ymmärrämme kyllä, että elämä voi joskus yllättää!

Saako tästä jotain itselleen?

Saa. Muun muassa mahdollisuuden vaikuttaa siihen, minkälaista toimintaa Suur-Leppävaaran alueella järjestetään perheille, joissa pieniä ja isompia lapsia. Samalla oppii tuntemaan muita alueen perheitä ja toimijoita. Hallituslaisena sinulla on myös aina etupenkin paikka olla mukana kivoissa tapahtumissa!

Tarvitseeko minulla olla jotain erityistä kokemusta tai osaamista?

Vapaaehtoisena sinulta ei odoteta mitään koulutusta eikä erityistaitoja. Pelkkä halu auttaa ja olla mukana riittää!

Kiinnostuin jo, miten pääsen mukaan?

Laita viesti, jossa ilmaiset mielenkiintosi hallitustoimintaa kohtaan, osoitteeseen mll.leppavaara@gmail.com

Hallitus valitaan virallisesti yhdistyksen syyskokouksessa torstaina 25.11 kello 18.00 Ruusutorpan koululla (Leppävaarankatu 24, 02600 Espoo). Jos et pääse kokoukseen paikan päälle, mainitse asiasta sähköpostissasi.

Kysyttävää?
Voit myös kysyä lisää toiminnasta jo etukäteen laittamalla viestiä osoitteeseen mll.leppavaara@gmail.com.

Hallituslaisia voi myös tavata Kilonpuiston koululla perjantaina 12.11 kello 17.30-18.30. Perhepeuhun yhteydessä.

Perhepeuhu on syksyn 2021 uusi kuukausittainen tapahtumamme.
Kesällä 2021 järjestimme kuvisaamupäivän Kilossa