Ksylitolipastilleja varainhankinta

22.8.2022

Olisiko teilläkin aika täydentää ksylitolipastillien varastoa? Yhdistyksemme kautta on nyt mahdollista tilata Hammaskeiju-täysksylitolipastilleja ja tukea samalla MLL Leppävaaran yhdistyksen toimintaa.

XyliMind on kotimainen ksylitolituotteiden valmistaja, jonka perustana on vuosikymmeniä suomalaista ksylitoliosaamista. Hammaskeiju-täysksylitolipastillit on kehitetty ksylitolin säännölliseen päivittäiseen käyttöön osana hampaiden ennaltaehkäisevää hoitoa.

Hammaskeiju-täysksylitolipastillit ovat helppokäyttöisiä ja maistuvia ksylitolivalmisteita, joissa on ksylitolia 87-98 % eli enemmän ksylitolia ja vähemmän lisäaineita kuin monissa muissa vastaavissa markkinoilla olevissa pastilleissa. Hammaskeiju-täysksylitolipastillit eivät myöskään sisällä väri- eikä pintakäsittelyaineita ja ne ovat vegaanisia.

Pastillit on pakattu 400 g:n hopeanvärisiin suljettaviin pusseihin (minigrip), pastilleja pussissa on noin 700 kpl tai 90 g:n purkkeihin joissa on noin 160 pastillia.

Makuvaihtoehdot on Hammaskeiju Metsämarja, Greippi Päärynä, Salmiakki, Piparminttu-Menthol, Lakritsi, Mustikka (80 g, vain purkissa), Maustamaton  ja Trio (vain pussissa).

Nyt myös uutuusmaku HUBBIS 400 g:n pussissa.

Tuotteita voi tilata kotisivujemme kautta täältä perjantaihin 26.8. saakka ja tilatut tuotteet voi noutaa maksukuittia vastaan yhdistyksen syyskirppikseltä sunnuntaina 4.9. klo 10-13 välillä Ruusutorpan koululta.