Tervetuloa yhdistyksemme jäseneksi!

Yhdistyksemme jäseneksi voit liittyä kätevästi verkon kautta. Klikkaa MLL:n keskitetylle jäsenlomakkeelle, josta pääset valitsemaan oikean yhdistyksen.  Meidät löydät helposti kirjoittamalla organisaation nimikohtaan "Leppävaara".

Jäsenmaksumme on 25 € / vuosi (2024).  Eli senhän voisi vaikka ajatella, että vain yhden kahvikupin hinnalla kuukaudessa, tuet paikallista lapsiperheiden vuoksi tehtävää työtä.

Aikuisjäsenenämme saat mm. alennusta kerhoistamme ja kirppispöydistä. Jäsenmaksuun sisältyy myös Lapsemme-lehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa sekä MLL:n valtakunnalliset jäsenedut, jotka löytyvät liiton sivuilta täältä. Esim. Sellosta löytyvästä Jesper Juniorista saat -10 % alennusta normaalihintaisista tuotteista jäsenkorttiamme vilauttamalla.

Miksi muuten liittyä jäseneksi?

MLL:n Leppävaaran paikallisyhdistys toimii täysin vapaaehtoisvoimin Suur-Leppävaaran lapsiperheiden hyväksi. Yhdistyksen olemassaolon syy on luoda tapahtumia ja toimintaa, joka tukee lapsiperheiden hyvinvointia ja jaksamista omalla alueellamme.

Kaikki yhdistyksen jäseneksi liittyneet ovat siis mukana mahdollistamassa yhdistyksemme toimintaa, joita on esim. kerhot, kirpputorit sekä perhepeuhu. Nettisivujemme lisäksi tietoa toiminnastamme löydät somekanaviltamme Instagramissa ja Facebookissa.

Kiitos, kun mahdollistat!