Tutustu jäseniimme

MLL Leppävaaran yhdistys on perustettu vuonna 1986. Yhdistykseen kuuluu yli 250 jäsentä Suur-Leppävaaran alueelta. Yhdistyksemme toimii Kilossa, Lintuvaarassa, Lintumetsässä, Mäkkylässä, Painiityssä, Pohjois-tai Etelä-Leppävaarassa, Säterissä, Friisinmäessä, Perkkaalla, Vermonniityssä tai Vermossa. Jäsenistömme koostuu aikuis-, nuoriso- sekä lapsijäsenistä.

"Perhepeuhussa parasta on kiipeily ja kaverit"

Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistyksenä tarkoituksemme on auttaa ja tukea perheitä arjessa sekä järjestää hauskaa ja mukavaa tekemistä lapsiperheille. Monet jäsenistämme ovatkin lapsiperheitä, mutta mukana on myös henkilöitä, jotka ovat halunneet jäädä tukemaan yhdistystä ja toimintaamme omien lapsien kasvettua jo aikuisiksi.