Syyskirppis 15.9.2024

MLL Leppävaaran perinteinen lastenvaate- ja tarvikekirpputori järjestetään jälleen sunnuntaina 15.9. Ruusutorpan koululla kello 10.00–12.30.

Tapahtumassa on myös kahvila, josta voi ostaa herkkuja ostosten lomassa ja tukea samalla koululaisten luokkaretkeä.

Kirpputoripöydän hinta on 7,50€ MLL Leppävaaran aikuisjäsenet/ 15 € ei-jäsenet.

Ilmoittautuminen kirpputorille on auki ja vielä on muutamia pöytiä vapaana!

Varattu pöytä tulee maksaa heti. Esteen sattuessa voit hankkia maksamallesi pöydälle uuden myyjän, maksua ei palauteta.

Kirpputori toimii itsepalveluna, eli myyjä hoitaa itse niin hinnoittelun, myynnin kuin rahastamisen. Hyvä idea on sallia tuotteiden maksu myös MobilePaylla käteisen lisäksi.

MLL Leppävaaran puolelta tulee pöytä, mutta mahdolliset rekit/korit jne. tulee myyjän tuoda itse kirpputorille. Myyjät pääsevät järjestelmään pöytiä puoli tuntia ennen kirpputorin aukeamista.